Cieľová skupina zákazníkov: 90% muži, 10% ženy, vek nad 35 rokov.
PORSCHE DESIGN
Značku Porsche Design založil v roku 1972 profesor Ferdinand Alexander Porsche, vnuk zakladateľa značky Porsche a návrhára chýrneho Porsche 911. Okuliarové rámy Porsche Design sú skutočne unikátne vo svojej podstate, nie dekoratívne. Na realizáciu dizajnérskych zámerov sú používané len tie najkvalitnejšie a technologicky najvyspelejšie materiály. Dizajn okuliarových rámov Porsche Design je výsledkom precíznych optických znalostí a fyziognómie. Je príkladom nadčasovosti a estetiky, odzrkadľuje klasické a moderné zároveň.
DOLCE & GABBANA
1982: Návrhári Domenico Dolce a Stefano Gabbana si otvorili prvé štúdio. Spoločnosť DOLCE&GABBANA bola založená v roku 1985 a dnes je jedným z popredných medzinárodných výrobcov luxusného tovaru. Je to luxusná značka, ktorá čerpá inšpiráciu zo svojich koreňov a z autentických hodnôt svojej DNA, ku ktorým patrí sicílsky duch, elegancia a zmyselnosť. Okuliare vyhľadávajú ľudia s vysokými príjmami, ktorí sú sebavedomí a kosmopolitní, ale pritom majú radi taliansky spôsob života a chcú byť videní.
Cieľová skupina zákazníkov: 65% ženy, 35% muži, vek nad 20 rokov.
PRADA
Firma Prada bola založená v Miláne v roku 1913 a bola vždy považovaná za mimoriadne modernú, revolučnú a novátorskú značku. Prada sa dôsledne sústreďuje na kvalitu, zdôrazňuje svoj charakter “MADE IN ITALY” a ťaží z tradície čerpajúcej silu z neutíchajúcej a vynaliezavosti, ktorá je podstatou módy. Okuliare vyhľadávajú vzdelaní ľudia s vysokými príjmami, ktorí majú radi prepych, milovníci moderného luxusu.
Cieľová skupina zákazníkov: 60% ženy, 40% muži, vek 25-50 rokov.
RAY BAN
V roku 1929 okuliare RAY BAN boli prvé slnečné okuliare vyvinuté pre armádu USA. Tento nový typ slnečných okuliarov dokázal ochrániť ocči pilotov pred oslňujúcim svetlom vo vysokých výškach a pritom zaručiť jasné videnie a správne vnímanie farieb. Od roku 1937 je RAY BAN najúspešnejšou značkou okuliarov na svete. Okuliare tejto značky nosia filmové hviezdy, hudobníci, športovci, ale aj rebeli a výrazné osobnosti. Spojuje sa v nich kvalita s funkčnosťou, premieta sa v nich história s dedičstvom minulosti. Okuliare AVIATOR, ktoré sa objavili v roku 1937 a okuliare WAYFARER z roku 1952 zostávajú ikonami, ktoré určujú trend. RAY BAN je neprekonateľný líder na trhu s okuliarmi. Okuliare vyhľadávajú vyznávači kultúry s mladíckym duchom, ktorí sa neboja byť sami sebou.
Cieľová skupina zákazníkov: 18-34 rokov, muži aj ženy.
VERSACE
Mýtus VERSACE je spojený so svetom módy a predstavou príťažlivej krásy a zmyselnosti. Má začiatky v roku 1979, keď túto značku vytvoril zakladateľ firmy Gianni Versace. Dá sa tvrdiť, že Gianni Versace bol architektom, ktorý zabudoval modernú módu do sveta populárnej kultúry. VERSACE je zvrchovane výberová značka pre mladých, smelých, sebavedomých mužov a ženy, ktorí chcú vyzerať sexy a elegantne. Okuliare vyhľadávajú ľudia s vysokými príjmami, sexy, sebavedomí, silní, dynamickí, ktorí chcú byť videní a radi sa predvádzajú.
Cieľová skupina zákazníkov: vek 25-50 rokov, 70% ženy, 30% muži.